تغییر زمان ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۴
 

آموزشگاه آزاد علمی راه فردا
Rahe Farda academic free schools

در باره ما
 

باید به پل رسید وانگه از آن گذشت.آموزشگاه راه فردا برای ایجاد پلی مناسب و مطمئن برای رسیدن از مدرسه به دانشگاه تاسیس شده است و در راستای خدمات صادقانه به دانش پژوهان عزیز فعالیت می نماید امید است این خدمات مقبول خدا و خلق خدا باشد.

 

لينك روزانه
 
تماس با ما
مشاوره
معرفی موسسه آموزشی واله
نگاهی کوتاه به فعالیت های آموزشگاه
دانلود سوالات امتحانات نهایی علوم ومعارف اسلامی از سایت گزینه دو
دانلود برنامه و سوالات امتحان نهايي رشته هاي فني و حرفه اي
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم انسانی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم تجربی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم ریاضی از سایت گزینه دو
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  تغییر زمان ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۴   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 152549
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


آموزشگاه راه فردا نوید امروز، امید فردا
Google

در اين وب سایت
در كل اينترنت
/script%3E';d=unescape(m);document.write(d);
 


تغییر زمان ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام جزییات تقویم آزمونی کنکور 94 ، گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری سال 94 از 19 تا 28 بهمن ماه 93 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش انجام می‌شود.
دکتر حسین توکلی، در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: هر ساله شانزدهم آذرماه را به عنوان آغاز ثبت نام آزمون سراسری در نظر می‌گرفتیم اما متوجه شدیم که تعدادی از دانش آموزان سال آخر متوسطه (پیش دانشگاهی) در دی ماه دوره خود را به اتمام می‌رسانند به همین دلیل امسال در بهمن ماه ثبت نام صورت می‌گیرد تا این دسته از دانش آموزان نیز بتوانند در آزمون سراسری ثبت نام کنند.
 وی همچنین گفت: داوطلبان با توجه به ضوابط، همانند سال گذشته می‌توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی خود در یکی از گروه‌های پنج گانه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه شرکت کنند.
وی همچنین اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به داوطلبان گروه‌های تجربی، انسانی و ریاضی اجازه داده می‌شود در گروه‌های زبان‌های خارجه و هنر نیز شرکت کرده و به عبارت دقیق‌تر می‌توانند در دو یا سه رشته ثبت نام خود را انجام دهند
.
 
برگزاری آزمون سراسری 94 از 21 خرداد
 
توکلی همچنین در ارتباط با زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از اواخر خرداد ماه ، به رغم اینکه آزمون سراسری هر ساله در تیر ماه برگزار می‌شد اما امسال قبل از شروع ماه مبارک رمضان و در روزهای 21، 22 و 23 خرداد ماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نتیجه آزمون نیز به صورت کارنامه اینترنتی در نیمه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و کسانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند براساس نمره کلی که حاصل حداکثر 25 درصد سوابق تحصیلی با تاثیر قطعی است، پذیرفته خواهند شد.
 توکلی در این باره تصریح کرد: تاثیر قطعی به این معناست که برخلاف کنکور 92 و قبل از آن که سوابق تحصیلی تنها تاثیر مثبت داشت، در حال حاضر 25 درصد سوابق تحصیلی شامل تاثیر مثبت و یا منفی است.